Kızlar doktoruma yazdım ama henüz cevap gelmedi.Tansiyonum normalde de düşük ama nabzım normaldi.Dünden beri tansiyonum düşük 9 4 vs pek belirti yaşamıyorum ama nabzım 50 ya da 55 çıkıyor kalp atışım değiştiği için hissediyorum nabzımın düştüğünü.İlk defa nabzımı bu kadar düşük gördüm endileşendim.Yarın 29.hafta oluyoruz