Öncelikle herkese merhaba. Dün 39+4 de suni sancılı normal doğum hikayem başladı. Sabah 10.30 da sancım takıldı ve 15.30 da doğumum gerçekleşti herşeyin çok güzel olacağını düşünüp sancıları karşılarsanız çok güzel bir süreç geçiyor çok şükür kızıma sağ salim kavuştum