merve211 Sedass01 ben gidiyorum canm başkent kışla hastanesinde tüp bebek yaptım seyhan başkente takip yaptım bı kaç ay sonra bıraktım maddi olarak ağır geldiği için Didem hanım var Seyhan başkente kesinlikle ona gidin yada tayfun ben
Nmt01- Elif2143 tabi içeride uzun uzun aklımda olan tüm sorular bitene kadar duruyordum deprem sebebiyle İstanbul’dayım ama çok memnundum