Kızlar bebeğin eşi aşağıda sürekli lekelenmelerim oluyor ve çok korkuyorum ailemden uzakta yaşıyorum eşimden başka kimse yok aynı durumu yaşayan var mı ? Neye dikkat etmeliyim ayrıca bebeğin eşi aşağıda olup doğum yapanlar var mı aranızda nelere dikkat ettiniz ??