Merve3801 kendi doktoruma 4+3 ken gittm yanlıs hatırlamıosam altra muayenede de gözükmedi beta istedi 1400 lerdeydi, daha önce iki kaybım var lekelenmem olmustu o yüzden erken cagırdı, dünde devlet hastanesinde perinatolojiye gittm idrara sıkısık değildm, karından baktı nie geldin daha gözükmez dedi gercekten de gözükmedi. Bakalm pzt randevum var o zaman 6+2 falan olucam belki o zaman gözükür.