Sila66 artık çok fazla el dikişi yapılmıyor diye biliyorum lazerle yakıyorlar benim öyleydi☺️ Dikişleri koruması için ilk bir hafta koruyucu bant takıyorlar baya sağlam tutuyor o çıkardıklarında eksikliğini hissediyosunuz. Kesi bölgesini kuru tutmak ve antibiyotik kullanımı çok önemli bu sürede☺️