Ayse_guney Birazdan doktora gideceğim iki oğlum da çok erken cinsiyetini öğrendim 11 haftalık falan dı şimdi ki 13+3 ne yesem beli olur.gecen hafta doktor bana 13+5 beli olur dedi iki gün erken gidiyorum eşim izinli olduğu için
Mervvvever Ayse_guney sağlıkla gelsin inşallah ☺️cuma da benim randevum var 12+4 olucaz öğreniriz inşallah