YelizAvc İzmirde uygun fiyata ve iyi bir doğum hastanesi önerir misiniz 1,5 ay kaldı ve ben hala kararsızım nerde doğum yapacağıma 🤔🤔🤔 özelde olsun istiyorum ama temiz güzel bir devlette olur
Aksa_korkmaz YelizAvc ben çok araştırdım ama içime sinen Batı Anadolu hastanesinde Berrin Korkut oldu Bayraklı da özel doğum 2000 be 2500 tl
Gizemtsn Egepol de yapacagim bnde insallah orası 2600 ymüs kendi doktorum girecek doguma ona ayrı oduycez ama devlet hastanesi olarak urla yi tavsiye edebilirim arkadaslarim oraya gidiyo