Arkadaşlar merhaba benim bebeğim 1buçuk aylık iken burnu benzine akmaya başladı 2 buçuk aylık iken ise bronsiolit olmuş dedi doktor aslında o süreçte sürekli burun yikama yaptım ama yinede inmiş dedi doktor 1hafta boyunca günde 8 kere hava kullandı artı burun spreyi artı burun yikama artı antibiyotik şuan ise sade sabah akşam hava kullaniyoruz size sorum bronsiolit nasıl geçer ne yapmalıyım ne kadar sürede iyi olur bebeğim birde burun yikama sonrası aspiratorle yine de burnunu çekeyim mi içinde burnunun kalıyor çünkü bı kaç kere denemiştim