Tgcmrt48 Marlaaaaaaaaaaaaaa doktorum kız dedi ama öbür ay daha net belli olur dedi oğlum var inş Buda sağlıklı bir kızdır hayırlısı artık 🌸🫣
miniyo Marlaaaaaaaaaaaaaa Ya ben normalde hep özel e gittim perinatoloji için devlet e gittim geçen hafta 15 haftalığım cinsiyet sordum söylemedi 😢 herkes 12 -13 de bile öğrenmiş devlet olduğu için mi söylemedi
Tgcmrt48 miniyo bazı doktorlar emin olmak istiyor sanırım bazen de bebek göstermiyor bana 12. Haftamda kız bebek dedi alışveriş için bekle dedi
1Hamisanne miniyo özel hastaneye gidiyorum kontroller için cinsiyetini bir türlü söylemedi devlete gittim söyledi 😄