Sevl Protein ağırlıklı besleniyorum. Süt hiç tüketmiyorum. Sütün vücudumuza bir faydası yok bağışıklığı da düşürüyor onun yerine peynir yoğurt kefir tüketilmesi lazım. Her öğünde mutlaka protein alıyorum. Mesela sabah 2 yumurta ile kahvaltı yapıyorum evde ne sebze varsa hafif kavurup üstüne yumurta kırıyorum, öğlen diyelim bir sey yok ilikli tarhana çorbası yapıp yanında salata ile yiyorum. Akşam mutlaka et yemeği ya da balık yanında sebze yemeği ile tüketiyorum. Pilav makarna bazen hiç yemiyorum yersem de az yiyorum. Günde 3.5 litre su içiyorum. Günde kendim limon koyduğum sade sodayı içiyorum mutlaka 1 tane. 35+0 3100 kg diyelim et balık yiyemiyorum o ögün yine 2 yumurta yiyorum. Yumurta hem ucuz hem iyi bir protein kaynağı