Bende muzaffer beye gidiyorum gerçek ten çok bekletiyorlar adı üstünde özel ama o kadar beklemek saçma aşırı bekletiyorlar ama ilgili bir doktor beğeniyorum ben sürekli düşük yapıyordum en son ona gitim şükür bebeğimii kucağıma aldım şimdi ikinci gebeliğim muaine ücreti çok fazla çok gidemiyorum malesef