Faile10
Merhaba, 16 haftalık hamileyim. Bu muayenede doktorum bebeğin böbreklerinde çok az miktarda sıvı toplandığını bu durumun kromozomsal anomali riski oluşturduğunu yurt dışına giden 2700 tl lik kan testi yaptırabileceğimizi falan söyledi. ilk defa böyle bişey duydum şaşırdım ne soracağımı bilemedim. 20 gün sonra tekrar çağırdı doktor. Az miktarda olması, bebeğimin ikili taramasının temiz çıkması gelişiminin iki hafta önde olması içimi rahatlatıyor ama yine de İçime kurt düştü. İnternette dağılabileceği ve böbrek yetmezliğine kadar uzanan bi seneryo okudum. Çok fazla yaşayan yada yorumlayan olmamış. Başına gelen yaşayan varsa paylaşırsa çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ediyorum.