Yulos mustafa beye gittim kasım ayında. 22 yaşındayım kasımda kimyasal gebelik geçirdim ve ilk defa kendimde duydum etrafımda da duymamıştım beni o kadar korkuttu ki doktor dua et kimyasal gebelik olsun dış gebelikse 2 hafta seni çok zor bi süreç bekliyor falan dedi bende psikolojikmen hiç iyi değilim ilk hamileliğimdi dedim bana daha çocuksun üzülme dedi birisi adını anınca dahi içime birşey oluyor o kadar nefret ettim sonucumu beni içeri bile almadan kapının ağzından söyledi paramızla rezil oluyoruz resmen