Bende de aynı durum var 31+1 iz. Galiba herkeste oluyor geçen hafta doktorum kontrol amaçlı keseye baktı onun testi oluyormuş kesede yırtık delik var mı diye testini aldık alttan muayene yaptılar herhangi bir sorun yok dedi. Bebek büyüdükçe rahime baskı uyguluyor rahim duvarlarından geliyor galiba olabildiğince değiştirmeye ve duş almaya bakalım artık 🤷🏼♀️🌸