Kızlar merhaba bişey sormak istiyorum 7+5 günlük hamileyim öğrendiğim günden beri bebeğin yerleştiği yerde damar segirmesi gibi atıyordu dünden beri durdu hiç bişey hissetmiyorum bişey olmuş olabilir mi böyle bişey yaşayan oldu mu belki size saçma gelir ama çok tedirgin oldum kusura bakmayın