Marinedeniz 6 haftalik hamileyim d vitaminim en dusuk 25 olmadi gerekirken 12 cikti kizlar doktorla henuz gorusmedik ama basina gelen var mi?
TTtutku Marinedeniz her kadında nerdeyse çok düşük ama düşük olmasa bile bebekler beslendiği için ne vitamini gebelikte doğum sonrası dahi sürekli kullanılan bişey doktorunuz yazar size takviye damla şeklinde çok çok ciddi değil ama önemli bi vitamini kadınlıl hormonları içinn
Rzlgln534 Marinedeniz Merhaba canım Ben de 17 haftalık hamileyim devit kullanıyorum doktor tavsiyesi ile
Marinedeniz TTtutku tesekkur ederim canim iki ay onceki normal kontrolde boyle cikmamisti smdi hamile olunca ve boyle cikinca korktum acikcasi
Marinedeniz Aecer sagol canim oyleyse normal birsey dusuk olmasi doktor sanirim ekstra takviye verir bana o halde
Aecer Marinedeniz bitene kadar iç dedi de mide bulantısı çekerken içemezsen zorlama dedi, ondan henüz bitmedi ölçüm de yapılmadı bir daha
designermoms Marinedeniz ben 21 haftalığım hala düşük vitaminler de kullanıyorum ama her türlü düşük oluyor doktorun yönlendirir yine seni normal yani takma kafana
Marinedeniz designermoms tesekkur ederim canim gece bir bucukta hastaneden mesaj gelince korktum bir an dahiliyeye gidin felan diye
cokkasmabeabi Marinedeniz benim 4 çıktı dvit. Diğer değerlerim de düşük. Zaten elimi kolumu kaldıracak halim yok, idrar yolu enfeksiyonu da cikmis. doktor haftaya gel dedi ama bugün yarın saglik ocağına gidip ilaç yazdiricam
Marinedeniz cokkasmabeabi senin ki daha da dusuk cikmis canim “/ mutlaka doktoruna git bence sen yinede
Gizembltc Marinedeniz bende şuan 16+2yim benimde düşük doktorum ilaç verdi vitamin ile onu kullanıyorum günde bir kere