Sbaah bulantı yaptığı için gece yatmadan içiyorum böylece midem bulanmıyor. Kabızlık için ise sabah aç karnıma 1bardak su ile 1 kuru incir veya 2 kuru kayısı yiyorum. Çok şükür bunu yapmaya başlayalı kabızlık şikayetim kalmadı. Bünye etkilere alışıyor mu sorusuna ise bence hayır cevabı veririm çünkü incir yemeyi bıraksam kabızlığım devam ediyor 🤦🏻♀️