beyzakuzu00 Kızlar dün çatı muayenesi oldum doktorum dar değil ama çokta rahat değil dedi bi sorun olacağını söylemedi ama bebeğim büyük 3500 kilo ve daha gelmeye niyetide yok gibi ilk doğumum biraz çekiniyorum. Sizce sezeryan mı tercih etmeliyim ?
Hallerimvarbenim beyzakuzu00 Seninle aynı haftada gittim bir gece hafif ağrım vardı nişanım gelmeye başlamıştı iyice sıklaştı nişandan sonra 10 saat şiddetli ağrı çektim açılmam olmadı benim çatı muayenem daha yapılmamıştı öncesinde bilmiyorduk müsaitliğini ama değilmiş heralde sonra sezeryana alındım resmen iki kez doğurmuş gibi oldum.
Elfakca beyzakuzu00 bence gününü bekle sezeryan için acele etme zaten doğum yapamiycak gibi olduğunda açılma olmadığında doktorlar her türlü sezeryan a alıyorlar o yüzden bekle gününü
busracolakk beyzakuzu00 benimde yeni 37 hafta doktorum perine masajı önerdi sende dene istersen bide pilates ve squat çalışmanı öneririm daha rahat doğum gerçekleştirebilirsin belki ben şuan spor ve perine yapıyorum inşallah faydasını görür ve sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 😊
beyzakuzu00 Hallerimvarbenim müsait olmadığını söylemedi ama dediğim gibi çokta rahat değil dedi bende korktum öyle söyleyince 🥲
beyzakuzu00 Elfakca günümü bekleyeceğim doktoruma sordum doğum esnasında karar değiştirebilirmiyim diye gidişata göre biz yön veriyoruz zaten doğuramayacak gibiysen o zaman bakacağız dedi ama ne bileyim bi korktum açıkcası🥲
Hallerimvarbenim beyzakuzu00 Valla canım sen düşün taşın ama şunu söyleyim evet o sancıyı çekip ardından sezeryana girmek yıpratıcı ama o anlık sadece yorucu oluyor bir gün sonrasında hepsi geçip gidiyor o yüzden eğer normal şansı varsa dene derim 3500 çok yüksek değil açılman olursa doğurursun kolayca