Nskyhn ZuleyhaaBC birçok tanıdığımıda gaz yaptığını düşündük ve bıraktılar ocean ya da newvit alın bence
Nskyhn ZuleyhaaBC yani ben pedia bıraktıktan sonra biraz olsun rahatladıklarını duydum ama gaz varsa işte yine bıraksanız da devam eder ben newvit kullanıyorum hiç öyle bir sorun yaşamadık