onehappymoom Kızlar bugün randevum var son 3 ayımız kaldı doktor ne zaman doğum olacağını söyler mi artık gün olarak ? 🧸
mylittlebabym onehappymoom daha çok erken normalse zaten ne zamana geleceği belli olmaz tahmini doğum tarihiniz de e nabizda yazar zaten ordan bakabilirsiniz. Sezaryen istiyorsanız da daha çok erken gün vermek için ben 34+3 tüm dün ona rağmen daha belirlemedik :)
onehappymoom Eldgrn Sila66 bilemedim ki burda benle aynı haftada giden biri vardı tarih vermişler ona bende veriyolar demekki diye sorayım dedim 🤦🏻♀️
Eldgrn onehappymoom normal şartlarda 3 ay çok erken bir tarih 1-1,5 ay kalsa belki hatta belki değil net veriyorlar bazı yerlerde 3 ay çok erken yine doktor değiliz doktorun vereceği bir karar bu belki bir iki kişi vermiştir ama ben hiç denk gelmedim
Eldgrn onehappymoom muhtemelen sağlıklı olsunda doktorun uygun zamanda nasıl haraket edilecekse yönlendirme yapar zaten sağlıkla gelsin 🥰🥰🤣
onehappymoom Eldgrn hepsi sağlıkla gelsin inşallah minnoşlarınnn 🥰 biraz stres yaptım kendime bu olaylardan sonra inşallah çocuğumun kilosu vs normaldir 😥
Eldgrn onehappymoom sen canını sıkma sağlığı yerinde olsun o yeter Allah’ın izniyle sağlıkla gelir 🥰🥰
denizaktas onehappymoom zaman o kadar hızlı geçiyor Ki bir bakmışsınız siz de artık gün almışsınız ben doğum yapmışım çok güzel hayaller 🤲🏻😍😍
onehappymoom binnur64 akıllı asistan kısmında gebelik butonu ordan görürsünüz benim 24mayıs yazıyor ama bakalım yakın bir tarih olur mu 🤰
binnur64 onehappymoom çok sağ olun baktım ben de şimdi 12 Ağustos gösteriyo hayırlısı olsun inşAllah 🤲🏻🤲🏻