Merhaba kızlar şuan bebeğim yanımda bu mesajı yazıyorum . İzmirde oturanlar ege üniversitesini bilir oraya takipliydim , pazartesi kontrolüm ve sancım vardı gittim . Nstde sancı çıkmadığını söyleyip eve yolladılar . Ama ben sancıdan duramıyorum 7 dk bire düştü . Dün akşam 9 da yeşilyurt devlet hastanesine geldim . Doktor doğumumun başladığını 5 cm açıklığım olduğunu söyledi yatış verdi . Suyumu kendı patlattı ve sancımın sıklaşmasıno bekledi . Gece 2 de odaya alındım . Ilk gebeliğimdi ve doğru dürüst ıkınması bıle bılmıyordum ama doktorlar o kadar pozitif ve sıcak kanlıydı . 2.55 te prensesimi dünyaya getirdim . Ama acısı tarif edilemezmiş onu anladım tabi görünce herşeyi unutuyo insan ama ben bidaha yapamam 😂