ummuhan3 Rahim filminden sonra lekelenmen oluyor ve antibiyotik kullanıyorsun zaten 1 hafta falan, enfeksiyon kapma acisindan ve vücudundaki radyasyonun gitmesi açısından korunmak daha sağlıklı. Ben lekelenmem bittikten sonra korunmuştum yaptirdigim ay , diğer ay korunmadim ovulasyon testi, klomen kullandım hamile kaldım.