DuyguAsel Göğsümden bir kaç gündür süt geliyor maşallahta çok geliyor 35 haftalık hamileyim doğum işareti olabilir mi ?
nilsmomy DuyguAsel Canım o sütü bir biberonda veya şırıngada vs topla dondurucuya koy. İlk süt bebek icin çok önemli ziyan olmasın
1Mavimavi DuyguAsel göğüs pedi kullanın sağım sakın yapmayın elinizle , makineyle , pompayla kesinlikle doğumunuzu hızlandırırsınız Bırakın aksın maşAllah Çamaşırınızı batırmasın diye göğüs pedi kullanmanız yeterli 🌺
Betulaa Sakın sağmayın doğum tetiklenir , Süt olmasa bile son haftalarda Göğüsü ovmak vs tamamen yasak , bazıların daha önce bile başlıyor korkmayın , Göğüs pedi kullanabilirsiniz belki.
nilsmomy Sila66 yok ya neden kötü olsun doğumdan sonrada sağıp atıyoruz dondurucuya aynı şey, ilk süt çokkk önemli yazık birde çok geliyormuş. Dondurucuya atsın 3 ay saklanabiliyor zaten, bebiş doğunca çözdürüp şırıngayla verir 🫶🏻
agaadfsdqqaa nilsmomy doğumdan önce süt sağılmaz doğumu tetikler kendiliğinden akan süte müdahale edilmez lütfen insanları yanlış yönlendirmeyin
nilsmomy agaadfsdqqaa sağsın demedim topla dedim 🤗 siz yanlış anladınız galiba. Çok akıyor demiş ya bende toplasın demiştim 🤗
nilsmomy agaadfsdqqaa sağımı doğum sonrası için örnek vermiştim. Yoksa kimseyi yanlış yönlendirmek istemem elbette. Tabi ki akan sütü toplamak yine hanımefendinin kendi kararı. İlk süt önemli ve böyle yapanı daha önce duymuştum o yüzden fikir verdim 🫶🏻
DuyguAsel Genelde beklenmedik bi zamanda çamaşırımda yada pijamamda gördüğüm için toplama şansım olmuyor ama göğüs pedi kullanmam iyi olacak sanırım çok teşekkür ederim 🥰 35 haftalığım doğumun yaklaştığının habercisi mi diye merak ettim ilk hamileliğim olduğu için tecrübesizim
BuseS-T DuyguAsel 35+2 deyim suan ayni seyi ben yaşadım ilk kez geldi bugün sol gögsümden postu görünce mutlu oldum 😍🥰