Tubissssss sakın evde geçmesini bekleme antibiyotigini düzenli icmedin mi ben icmemistim ondan oldu hemen doğum yaptığın hastaneye git ve doktorunu bilgilendir bana kırmızı bir iğne aldirdilar buzdolabından çıkarıp gitmen gerekiyor hatta soğuk olması gerekiyordu benim ameliyat yerimi ilk açtı kadın karnına bastırdı bacaklarımdan aşağı nerdeyse bir Kova sıcak irin aktı sonrasinda da her gün o iğneyle hastaneye gittim dikiş yerinden içeri onu sıktılar ihmal etme sakın doktorunu ara canim