Hamileliğimin en zor gecesini geçirdim çok toplandı bebeklerim ve kassığıma indiler orda bi sızı oluştu bir kassık bir mide toplanıp duruyorlar anlamadım sanki karnımın gerdirip jletlerle kesiyolarmış gibi geliyor ağrı yok ama canım acıyor sizinde aynı mı