Nesligul08 Aysel duha olacak bu yaşanan depremde kuzenim ve ailesini kaybettik annemde azcik annelik hakkım varsa onlardan birinin adını koy dedi bunca zaman hiç karışmamış ti kaynanam da dua yada duha olsun diyordu ikisinin dediği oldu
Biz normlade öykü ada düşünüyorduk