Spinal olarak karar verilmişti dogumum ancak uyusmadim genele dönüldü obkadar ağladım ki bebeğimi göremeyeceğim için ama hiç bir sorun yaşamadım hemen uyandım ve ben uyurken ten tene temas yapılmış bebeğim 9.21 de doğmuştu benim gözümü açtığımda saat 10.20 idi 1 saat sürmüş işlem ve uyanmam regl sancısı gibiydi ağrım tek ağrıyan yerim iğne yerlerimdi 7 8 kez denendig icin