Eldgrn tazecikannee 37 haftamda başlandı sancın veya nst’ye bağlanacak bir durum olmadıktan sonra bence gerek yok girmeye
pembiktavsan tazecikannee ben 33. Haftadayım geçen hafta gitmiştim doktora o zaman nst’ye de girdim. Erken doğumluk bi durum var mı her şey yolunda mı diye istedi doktor. Bundan sonraki randevularda da girmemi istedi.
Babytwo2 tazecikannee 38+1 Doktorum gerek görmedi kan akışı kalp atışı hareketler güzel dedi her kontrolde bunlara baktı ağrım sancım da olmayınca çektirmedi Cuma da ztn doğum olacak
Zumra_elif61 tazecikannee yok kız erken daha 35 ten sonra başlanıyor güler dr aceleci anne adayına 🥰🥰
Duyguuu488 tazecikannee haftaya 34 oluyorum nstye giriceksin dedi doktor herhangi bir risk olduğunu söylemedi ama kontrol amaçlı sanırım
Mdf17 tazecikannee normalde 30 da başlar. Bazı gebelere 28 de bile bağladığımı hatırlıyorum çok zor algılıyor tabi cihaz. Kontraksiyon olmadığı sürece rutin kontrollerde doktor nstye yönlendirir aslında ayda 2 veya 3 haftada bir.