Merhaba kızlar
11 haftaya kadar kusma bulantı vs yaşamadım.
Ama 11 haftaya girer girmez migdem kötü oldu.
Kusmuyorum ama ,migdem kalkiyor sadece kuru kuru öğürüyorum. Kuru kuru ogurmekte kötü gerçekten migdem kötü oldu ve hicbirsey yiyesim yok. Böyle olan varmi normalmi bu haftada
Tam 1.trimestwr eli kulağında sorunsuz bitecek derken Böyle oldum. Neyse bunada şükür yinede