Annecim58 Kızlar 2 gündür uyuyamıyorum yatınca nefesim kesiliyor sanki midem kötü oluyor,Bebek büyüdüğü için baskı mi yapıyor acaba ?
Pinkgold Annecim58 evet baskı yapıyor banada oluyor nefes darlığı çıkıp camdan hava almaya çalışıyorum öyle geçiyor benimde
SahraSerap Annecim58 ben de 1 2 aydır aynı durumdayım arkadaşım bebek büyüyüp akciğerleri sıkıştırdıgı için oluyor canları sağolsun bebişlerimizin , idare edicez doğuma kadar 🤷♀️❤️
Annecim58 tazecikannee valla zormus ya ilk çocuğumda yaşamadım bunları seninki daha zordur 32.haftada
Meryemzade Annecim58 Bende 35 haftalığım. Bebek rahimde ters döndüğünden beri nefes darlığı oluyor özellikle geceleri. Çok normal bir durum.
Annecim58 Meryemzade anladım canım evet geceleri sabaha doğru özellikle benimki hiç uyuyamıyorum 2 gündür