Anneler merhabalar,
37 haftalık hamileyim bir haftadır diz kapağım (sağ) inanılmaz ağrıyor bazen baldırlarıma vuruyor ağrısı ama her zaman değil dizim çok ağrıyor sızlıyor yani bildiğiniz . Dişlerim de sanki sıkıyormuşum gibi hepsi birden sızlıyor çevremdekiler erkek bebek dişe vurur ağrısı sonlarda falan diyor normal mi bu ağrılar ? Yaşayan var mı bu şekilde ağrıları ? Randevum pazartesı günü soracağım elbette ama sizlerin başına geldi mi hiç böyle bir durum ?