Genelde 41 haftaya kadar bekliyorlar , ilk kızımı 41+3 te doğurdum herşey normalse bekliyorlar , zaten 40 haftalık olunca acilden giriş yapip oradan takip edileceksiniz , her gittiğinizde farklı doktor olucak ama iki gün sonra veya üç gün sonra tekrar gel diyecekler 41 haftada hergun gel diyorlar her gün bakıyorlar