Birinci gebeligim 31+4 le doğdu yavrum sadece 2 hafta kuvezde yaşadı sonra vefat etti
Şimdi ikinci doğumum yine erken doğum yaptım dün bu sefer 33+5 le
Kuvezde Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum kontrollerim hep iyi gidiyor bir anda doğum başlıyor böyle olan varmı 2 erken doğum