Hyildiz1 35 haftada kontrolümüz vardı doktorum bebeğimin göbek çevresinin bir hafta geriden geldiğini söyledi iki hafta sonra tekrar görelim dedi var mı aranız da bu durumu yaşayan
Nevaninannesi Hyildiz1 benmkinin gelişimi totalde 3 hafta geriden geliyor. Ama mesela fl 3 hafta geri karın çevresi 1 hafta geri gibi dr minyon olacak dedi.ama insan yine de endişeleniyor
Yuncu1 Hyildiz1 bende de aynı durum var ama plensatanın sol damarında çentik olduğu için bebekte beslenme sorunu oluşmuş o yüzden göbek bölgesi bir hafta geriden geliyor