Nesrinkilicc Gebeliğinde göğsünden süt gelmeyip doğumdan sonra gelen emziren var mı yoksa emziren herkes gebelikte te süt gelmiş midir hala gelmedi bende stres oluyorum 😅
Hyildiz1 Nesrinkilicc Biz 35+2 haftalığız süt falan gelmedi öyle illa gelmesi mi gerekiyomuş ki sütün 😁
Tgb_123 Nesrinkilicc yok kız hiç gelmedi benim de hamileyken dedim heralde emziremicem ama şimdi maşallah çok güzel nazar değmesin bol bol su iç iniveriyı zaten süt
alyabebek23 Nesrinkilicc bende 36+3 haftalığım kimi yazmış süt geldi göğüslerim sertleşti falan bende bakıyorum benimkiler yumuşacık acaba benim süt dolmadımı diyordum kendi kendime yanlız değilmişim😂
2prensesannesiiii Nesrinkilicc ya dün benim göğsümden sıvı geldi 2 sinden de 25+1 im bugün çok tuhaf oldum normaldir umarım🙏🏻 İnternette normal yazıyor dra da bildireceğim
Smia İlk defa duydum öyle bişey süt falan gelmez ya gebelikte doğum yaparsın bebiş bir yapışır emer biraz gelmeye baslar
rain26 Gebelikte hic gelmedi doğumdan sonra direk geldi sukur gayet yeterli. Yani o bir kıstas değil. Gebelik öncesi gelmesi çok bol süt olacağına işaret değil. Gelmemesi hic süt olmayacağına işaret değil.
Babytwo2 Nesrinkilicc benim gelmiyor ilk hamileliğimde de gelmemişti erken doğum olmasına rağmen 2 sene emzirenildim bu kişiye ve memeye özgü bi durum bence sıkıntı etmeyin 😄
Nurr_22_22 Nesrinkilicc bende süt yoktu ne zaman doğurdum odaya aldılar hemşire sıkınca süt çıktı şükür geliyor 😊