Kucuk_melegim Anneler doğmunuzda kullanildi mi benim bebiş çıkmak istemediği için mecbur doktor kullandi Hafif kizarliklik var kafasında
Zeynep_Sedat Kucuk_melegim benimki de çıkmayınca vakum kullanıldı doktor bir sıkıntı yok merak etme demişti kızarıklık sonradan geçti şuan 4 yaşında şükür bir problem olmadı seninkinde de olmaz inşallah canm
Sena- Benimde ıkınamadığım için doğumda kullanıldı ilk 10 gün kızarıklık vardı kafası yamulmuştu yavrumun röntgen falan çekildi temiz çıktı çok şükür şuan 2 ay 17 günlük tamamen geçti 🙂
[silindi] Sena- ay çok şükür bende çok korkuyorum ıkınıp çıkartamamaktan ve vakum kullanıp bir şey olmasından
Kucuk_melegim Sena- maşallah doğumdan sonra çocuk doktoru gelip bakıyor hemen herşey güzel dediler bizede
Sena- [silindi] normalde size sormadan kullanılmıyor diye biliyordum ben ama sorulmadı bize o an öyle gelişti sağlıklı ya çok şükür 🤲
Sena- Kucuk_melegim evet bizim sarılık testine gittiğimzde şüphelendi doktorumuz çiziğide vardı çünkü röntgen çektirin çatlağı var mı içten bakılsın dedi hamdolsun çok korkmuştum ama temiz çıktı çocuklarımız iyi olsunda herşey boş 🤲
[silindi] Sena- Allahım sağlık versin inşallah bizimkide sağ salim doğar da iki aylık zamanlarını görürüz 🥰
Kucuk_melegim Sena- bizde de bakti doktorlar ozelikle çocuk doktoru geldi bakti çünkü içim bir hoş oldu kizardi kavladi sac derisi yavrumun