Snm123 bende tam 36+5 te doğum yaptım aynı şekil bebeğim odaya geldi nefes alıp verirken bir farklılık hissettim doktoru çağırdık kan aldılar solunum sıkıntısı vardı kuvoze aldılar genel tahlillerinde enfeksiyonda çıkınca 10 gün kaldı antibiyotik tedavisi uyguladılar damardan Rabb’im şifa versin yavruna sizide sağlıkla kavuştursun inşaAllah eğer enfeksiyon falan yoksa daha çabuk çıkar inşaAllah enfeksiyon olmasaydı sadece 3 gün sürmüştü solunum sıkıntısı