Krem bence daha da tetikliyor özellikle travazol. Ben sürdüğüm an kaşıntı başlıyordu hemen yıkadım geri
Bir daja sürmedim doktora da sorduğum da krem olmaz. Fitil ve sirkeli su ile tahret al yıka guzelxe demişti. Sabredeceksin düzenli sirke ila yıka günde bir kav sefer ins hemen fayda olur fitili de at ve ve hemen uyu o da iyi gelir
Gecmks olsun