Busracalskn ben genel anestezı ıle yaptım, iyiki öyle yapmışım . Aslında doktra da baglı , amelıyathanede uyandıgımda agrıkesıcımı takmışlardı bıle. Ikı saat snra yurudum bişyler yedırdıler. Burda okdar korkutucu şeyler yazıyorlarkı bumuydu dedim . Belden uyuşmalı yapanların coğu ayaga geç kalkıyor , hastanede gördüm . Ama kişiden kişiyede değişebiliyor.