AryaArash daha bugun nst ye girmişsiniz, bir sorun olduğunu düşünmüyorum bugun fazla hareket ettiniz belkide yoruldunuz o yüzden ağrı olmuştur, haftanız ilerlemiş bu ağrılar normal olabilir. Hem endişe etmeyin kimse evde doğurmaz içinizi ferah tutun, dinlenmeye çalışın.