as_af canım yalnız değilsin benim şuan 3 hafta 3 gün önden gidiyor riskli gebeliğe kendi isteğim ile göründüm gerek olmadığını biliyordum fakat tam sınırda olduğunu beyinde falan sıvı olmadığını söyledi doktorum canım şuan 35 +4 oldum kafası 39 haftalık zaten gebeliğim en başından beri riskliudi nasip olursa 37.haftamda yani haftaya cumartesi günü sezeryana giricem canım