Nhlhmz11
Merhaba,bende zeytinyağının sağlıklı olduğunu düşünüyorum siz doktora sormusmuydunuz , internette net bı bilgi goremedim zararlı diye doktorunuza danışınız yazıyordu kullanmadan önce ,biraz kararsız kaldım da ,kullanmak da istiyorum 28+6 haftadayim , zeytinyağ güzel nemlendiriyo ve sağlıklı , bu konuda tavsiyesi olan yazarsa sevinirim ,tesekkurler