Her hamilelik kendine özgü 37 yaşındayim ilk gebeliğim size 6 haftalıkken bir foto gostersem en az 3 4 aylık gibi birden şişmeye başladım 20 haftalık detaylı ultrasona gittiğimde kapıdaki hamileler çok gecikmişsin 7 aylik gibi diyorlardı düşünün şu an 35.haftamdayim dev bir karnım var ve sadece 11 kg almama rağmen demem o ki bebekler sağlıklı olsun gerisi önemli değil millet sizi neden karnın yok diye darlarken beni de tam tersi için darlıyorlar 🤭