FatmaAselinAnnesi_60 bendiyebiriii inşallah hayırlısı olsun bn de normal istiyorum korkuyorum bi yandan sezeryan diyorum doktoruma sezeryan istediğimi söyleyim diyorum pişman olurum diye korkuyorum 😂😂