Şuan memlekette olduğum için kendi doktoruma değil başka bir doktora geldim ilk gebeliğimde de birkaç kere gelmiştim bu doktora güvenilir işini güzel yapan biri. Bebeğin dönmüş dedi 28. Haftadayiz ama ben hep vajina kısmına tekmeler hissediyorum acaba yanlış görmüş olabilir mi ? Çünkü genelde mide kısmına baskı vajina kısmına tekme hissediyorum sanki başı yukarda gibi. Döndüğüne çok sevinmiştim ssvd istediğim için