Gizemmm-61 kahvesever__ doktor değerlerin çok yüksek tansiyonunda artış olursa normal dogurtmam dedi hemen , kndileri extra para aldığı için mi böyle söylüyorlar anlamadım
kahvesever__ Gizemmm-61 değerlerin yüksekse ondandır canım ben yurt dışında yalıyorum burda sezaryen doğum yapmıyorlar kolay kolay