Ozggesen Haftadan beri sürekli kasılma, sertleşme ve sancılarım oluyor. Doktor erken doğum riski var dedi. Nidicard ve progestan (vitaminler dışında) kullanıyorum ama kasılmalarım hala geçmedi🥲 var mı benim gibi bu durumu yaşayan