cagrIrmakEsra40 ben hamile kalmadanda aldırıyordum kuafore canım bayadır aldırmadım hamilelikte arttı tabi simdi artık son 6 gunum 40 haftam doluyor salı gunu ya kendi sancımla doguracagim gelirse acilmam filan yok acilmam olursa suni denencek oda olmaz ise sezeryan olabilirim sali doktoruma sordum eskiden de aldiriyorsan aldir dedi sezeryanda zaten o bolgede kil tuy varsa jilet ile temizliyolarmis sadece sezeryanda degil ameliyatlarda boyle mikrop kapmasin diye o bolge acilacagi icin geceb hafta ozel bolgeme agdaya gitmistim rahat oluyor yarinda gobegimi aldiracagim agda ile