Kitameku haftamdayım sürekli bi enfeksiyon geçiriyorum hamileliğimin başlarından beri neden bilmiyorum. Bu sefer de idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor piyolesptyl diye bi antibiyotik verdi. Günde iki defa kullanmaya başladım yanında da tek kullanımlık Uroday diye bi ilaç verdi suya karıştırıp içiliyormuş. İki antibiyotik çok değil mi?içim hiç rahat değil. Benim gibi ikisini aynı anda kullanan var mı?
aynenkezoaynen Nioli yağını tavsiye ederim istersen trendyolda var yorumlarını okuyabilirsin çok iyi geliyor